Intagen Atlanda.eu | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atlanda.eu

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Användarnamn: Atlanda.eu

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Ange ditt födelsedatum: 6 December 2011

Ange ditt Discordnamn: atlanda.eu

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Christian och gillar att spela spel och köra basket och tennis på min fritid.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Skoldagar- - 14:50 - 21:00 :00 | Helg - 13:00 - 23:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit Medlem i Avena i cirka 2-3 månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa så många personer som möjligt både på servern med reports och andra ärenden, på discord servern med intervjuer och att lägga in roller som tex trygg hansa till någon som har det som jobb och givetvis på forumet för att kolla ansökningar och ban överklagan. Jag är också inne väldigt ofta så jag hade varit väldigt aktiv om jag blev staff.
Jag vill också bli staff för att jag ibland på sena kvällar och tidiga morgonar ser att det inte är tillräckligt många, om ens några staff inne som kan hjälpa de som rp:ar på servern. Detta blir problem eftersom att om ingen är inne kan folk teoretiskt sätt göra vad de vill utan att en staff ser och det håller inte i längden. Jag som spelare känner också att det är tryggare och roligare att spela på en server om jag vet att staff teamet är stabilt och att det alltid är någon inne så att man kan få hjälp om man behöver det pågrund av något som händer i servern.
En annan anledning till att jag vill bli staff är att jag tycker om att vara en del i ett projekt där jag kan bidra med något positivt och vara med och göra servern till den bästa i hela svenska FiveM scenen, med bäst rp och störst och bäst spelarsätt. Jag är också lugn som person och skapar inte konflikter i onödan när situationen går att lösa på ett civiliserat sätt. Jag är också tillräckligt mogen för att vara staff enligt mig själv.
En till anledning till att jag vill bli staff är att jag ofta ser att det är kaos vissa stunder på olika platser i servern, till exempel vid den bilfirman där folk ofta bryter mot regler och vid alla greenzones. Om man som spelare står där och ser på när folk inte kan rp:a känner man sig ganska maktlös och önskar att man kunde göra något åt alla som är där för att jävlas och för att skapa bråk.
Innan jag tar beslut i scenarion där jag själv inte var delaktig frågar jag alltid alla inblandade parter och låter alla säga sitt för att sedan ta mitt beslut. Det gör att det ska vara så rättvist som möjligt. Det hade även underlättat om det fanns bevis med såsom en video på scenariot, (typ medal) eller något annat typ av bevis. Att stå bredvid två arga personer som bara trycker upp ord i den andres mun brukar alltid bara leda till mer hets och om det finns bevis med kan man göra det som är mest rättvist i den situationen.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla ordning på servern. Att på en trivsam och bra spelupplevelse, att de ska få hjälp med de det behöver hjälp med och att dem följer reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra mycket till servern, reports och även specca scenarion ibland för att se till så att det går rätt till och att ingen begår ett regelbrott på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Inte prata med andra om inte säga kritik till andra samt bara lugna ner mig

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
342
Trofépoäng
18
+rep stadig klivare

Alz_9

Admin