Aslan
Ny Medlem
- Meddelanden
- 4
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Aslan
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo
Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2009
Ange ditt Discordnamn: real1aslan
Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Teo kallad för aslan inom discord, jag är 15 år gammal. Jag gillar att spel fivem då det ofta blir sena kvällar med boysen på server. Utanför internett så gillar jag att köra moppe och bara va med vänner.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? cirka 4 till 6 timmar om inte mer
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Typ en vecka
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff på valon då jag gillar att specca, göra staff arbete och jag vill bara hjälpa serverns spelare.
Jag vill hjälpa så många spelare som möjligt och förbättra serverns rp.
Vad är din uppgift som Staff? Att vara där för serverns spelare när dom frågar något eller behöver hjälp, du ska också svara reports och sitta support samt specca då det ofta finns spelare som lallar/bryter reglerna.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med bra rp samt respekt mot alla i support eller bara behöver hjälp. Jag kommer vara aktiv i reports och support. Och jag har erfarenheter sedan tidigare.
Hur hanterar du stressiga situationer? Hyffsat bra faktiskt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Medlemskap
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo
Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2009
Ange ditt Discordnamn: real1aslan
Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Teo kallad för aslan inom discord, jag är 15 år gammal. Jag gillar att spel fivem då det ofta blir sena kvällar med boysen på server. Utanför internett så gillar jag att köra moppe och bara va med vänner.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? cirka 4 till 6 timmar om inte mer
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Typ en vecka
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff på valon då jag gillar att specca, göra staff arbete och jag vill bara hjälpa serverns spelare.
Jag vill hjälpa så många spelare som möjligt och förbättra serverns rp.
Vad är din uppgift som Staff? Att vara där för serverns spelare när dom frågar något eller behöver hjälp, du ska också svara reports och sitta support samt specca då det ofta finns spelare som lallar/bryter reglerna.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med bra rp samt respekt mot alla i support eller bara behöver hjälp. Jag kommer vara aktiv i reports och support. Och jag har erfarenheter sedan tidigare.
Hur hanterar du stressiga situationer? Hyffsat bra faktiskt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Medlemskap