Intagen Arre | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arre

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Arre

Ditt namn: Arsen Abrahamyan

Ange ditt födelsedatum: 1 Juni 2005

Ditt Discordnamn: Arre#3480

Berätta kortfattat om dig själv. Nyss pluggat klart med gymnasiet och på börjar strax mina studier på KTH. Fritiden är oftast hemma framför datorn där jag lägger ner en stor del av min tid på just five m. Tidigare har mitt fokus varit på snöstaden då jag var en del av staff teamet där och ser fram emot att fortsätta på den nya servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Just nu när det är lov kan jag vara aktiv varje dag och är egentligen fri från när jag vaknar runt 11:00 tills jag lägger mig runt 03:00. Sen när skolan börjar blir det svårt att säga då jag inte har mitt schema. Men vet dock att jag endast har skola 3 dagar i veckan, resten av tiden kommer jag kunna vara aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har tidigare varit support på snöstaden där jag varit medlem i strax 2 månader. På den nya servern Avena är jag helt ny.

Varför ansöker du som staff på Avena? En stor del bakom de ligger just hos att jag tidigare var staff i snöstaden där jag trivdes bra med staff teamet. Anledningen till att jag nu vill bli det är för att när jag spelar på en server vill jag alltid serverns bästa. Därför tycker jag att ansöka till staff nu igen är en bra idé så jag själv kan hjälpa till och göra min del i att skapa en så bra upplevelse som möjligt för både mig själv men också alla andra på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att hjälpa andra. Svårare än så blir det inte. Min roll är att se till att allt fungerar så som det ska. Att hjälpa till där det behövs och se till att allt fungerar så som det bör fungera. Min uppgift är inte att tvinga min vilja på andra utan att ge en hjälpande hand i situationer där det behövs.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det jag kommer bidra med är att göra mitt bästa i att skapa den bästa spelar upplevelsen som möjligt. Som jag skrev i tidigare fråga är min uppgift att hjälpa andra och se till att allt fungerar och att alla regler följs och detta kommer vara exakt vad jag kommer bidra med som staff. Förutom detta tycker jag det är viktigt att som staff skapa en bra relation med de andra i staff teamet då vi i staff teamet är ett lag. Därför kommer jag självklart även komma med en positiv attityd båda mot andra spelare men också andra staffs då jag anser att detta är en stor del till en bra fungerande server.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Frågan upprepas så svaret hittar ni på frågan innan.

Hur hanterar du stressiga situationer? Så som jag alltid har hanterat stressiga situationer genom att ta ett steg bak och kolla på helheten. Jag har aldrig bara hoppat in i en situation utan att veta all information och detta är något som jag tycker är extremt viktigt. I stressiga situationer gillar jag att samla på mig så mycket information och så många olika perspektiv som möjligt för att på så sätt försöka lugna ner en situation. Sedan finns det självklart aldrig någon skam i att fråga någon annan i staff teamet om hjälp eller deras åsikt om en situation blir för mycket för en person.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom