Inaktuell Armend Prifti | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
Användarnamn: Armend Prifti

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: Jabal1111

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Ahmed jag är född 2010 är 15 år gammal. Jag bor i halmstad. jag gillar att vara med vänner och att spela med vänner och ha roligt jag brukar köra fotboll på fritiden och jag gillar att spela fivem. och jag är rolig och hjälpsam och snäll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar minst per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 7/23/2025 fast var medlem innan typ i 2 månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till Staff för jag vill att det ska bli bättre rp på servern och inte mycket regelbrott. Jag gillar även och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag vill att servern ska bli så verklighets baserad som möjligt och jag vill att folk ska stanna på servern men även att det ska komma in fler som har bra rp och dom som inte håller på att lalla. Jag vet att jag har lallat på servern innan men nu har jag förbättrat min rp så den är på en högre nivå.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff ska man hjälpa spelare svara på frågor och se till att alla följer reglerna. Man ska också lösa problem och vara rättvis. Det är viktigt att vara aktiv och visa respekt till alla. Man ska också skapa en bra stämning på servern. Jag ska svara på reports.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv och hjälpa till när någon behöver det. Jag gillar att samarbeta med andra och jag vill att alla spelare ska känna sig välkomna. Jag kommer lyssna på folk och försöka lösa problem på ett bra sätt. Jag vill göra Avena ännu bättre.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid vara lugn. Jag lyssnar på vad som har hänt och tänker efter innan jag gör något. Jag vill att alla ska bli hörda och jag försöker lösa situationen på ett rättvist sätt. Om det blir svårt ber jag om hjälp från andra i teamet. Det är viktigt att jobba tillsammans och inte bli arg eller stressad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Donation

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
!bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.