Godkänd apa4948 | Medlemskap ansökning [Persikan]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

apa4948

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: apa4948

Vad är ditt namn i verkligheten? Calvin

Vad är ditt discord namn? Snopp

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär har varit kriminell sen länge. sen så tycker att det är mycket roligare att rpa som kriminell istället för att vara civil. jag vet hur det går till inom det kriminella nätverket som t.ex bankrån, vapendealing, personrån och snutjag. man kan även skapa större och roligare scenarion inom krimenellt rpande. jag kommer även att vara väldigt aktiv inom det kriminella rpandet eftersom att jag har flera vänner som spelar på servern. när jag är väldigt aktiv så kan jag skapa mer roligare och seriösa scenarion för både poliserna och andra kriminella folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat mycket fivem och har cirka 1500 timmar på spelet så jag kan alla regler och följer dom gott och väl. jag har ett par polare som spelar på servern och vill gå me och rpa med dem. enligt mig kommmer jag bidra med aktivt och bra rpande på servern och hoppas på många bra scenarion. jag är ofta aktiv och spelar mycket på min fritid. helt enkelt en bra, rolig och utförlig rp nivå från mitt perspektiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för sig själv hela tiden utan du måste spela så att även dina motståndare ska vinna över dig i olika scenarion för att det ska bli roligt för alla. Spelar du för dig själv bara så kan det vara roligt i stunden men efter alla scenarion så äre inte lika roligt att du vinner hela tiden till slut kommer ingen rpa mot eller med dig för att du vinner hela tiden och det drabbar alla i slut ändan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst igen alla. ett exempel= Använda rätt chatter: tillexempel om du vill skriva nått i ooc i så skriver du i ooc kanalen inte i bilder eller någon annanstans. eller om du ska skicka en bild du tagit så skickar du den i bilder kanalen. alltså använd rätt kanaler för rätta saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat mycket inom det kriminella yrket på många andra servrar som t.ex Fristaden, Glorify, Topstar, Vargberget, Arbetslivet och Nato. Under alla mina timmar på FiveM så har jag kört mycket som kriminell, där jag även varit med i vissa gäng och rpat som gängkriminell fast även rpat som vanlig kriminell där man inte gör lika stora brott som t.ex varit drogförsäljare. enligt mina erfarenheter så tycker jag att man inte behöver vara 10 pers i ett gäng för att skapa roliga scenarion, med andra ord att man spelar för makt och pengar genom att åka runt med 2 bilar och råna varenda folk man ser.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom