Nekad AntonBajen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
18
Användarnamn: AntonBajen

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? mrnotna242

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Ohlsson som är en helt vanlig 21-åring som nyligen flyttat till staden Avena. Han jobbar som förare på DHL ett okej. Han växte upp med skilda föräldrar, men hade ändå en rätt stabil uppväxt. För ett år sedan flyttade han till Avena för att hitta nya vännber och som starta om på nytt.

På fritiden gillar han att hänga med polarna och kolla fotboll. Han kan vara lite blyg och inte så pratglad, ingen som brukar stå på torget och snacka liksom.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är glad, rolig och gillar att prata och lära känna nya vänner i Staden.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har ADHD samt autism och vissa trauman från sin uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP! Och seriös, har haft Whitelist på denna server tidigare och kört på. Även varit på Förorten men också Velo samt Unive. Har aldrig fått nån varning eller nåt så jag kan lova att de är bra RP jag kommer med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har kört på flera servrar. B.l.a min egna Clan VBC med ca 200 medlemmar., sen Sthlm Blåljus Clan med ca 350 medlemmar. Sen även lite på Unive, Velo men också med WL på förorten, och sen hade jag som sagt WL här på Avena förr men lämnade för 3 veckor sedan men nu vill jag komma tbx.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte så säker på denna. Men jag har ju fått den på tidigare ansökningar, men de är typ att man ska låta "motparten" vinna också. Att tar motparten fram ett vapen och tar alla mina pengar, då ska jag låta det vara så. Man låter motparten "vinna" i olika situationer.

Vad är suntförnuft för dig? Stunförnuft är enligt mig att man ska tänka, så som att man skulle gjort IRL. Dvs att om man stormar ett MC gäng i spelet, jag skulle nog inte gjort det i IRL haha. Så sammanfattat, man ska tänka/spela så so mman skulle agerat och gjort i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, VDM, RDM, FRP, Stuntförnuft, fearRP m.m.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj, bara att jag har tidigare erfarnheter inom RP och kan tillbringa det till denna också. Hoppas jag bli Godkänd!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom