Nekad AntonBajen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
18
Användarnamn: AntonBajen

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? mrnotna242

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Andersson som är 21 år gammal. Han är uppväxt i en liten by i Skellefteå, hans bror Jack Lindström flyttade till Stockholm när han var 17, då var jag 9 år gammal. Jag tyckte mycket om min bror så det var tråkigt. En dag så kom det på Nyheterna att han hade blivit dömd till 2 års fängelse för mord. Efter det flyttade jag till Avena staden för att upptäcka nya jobb. Han har flera vänner där som jibbar på DHL där han nu är provanställd, han kan bli lätt arg på olika känsliga ämnen men annars glad och rolig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är glad, rolig och gillar att prata och lära känna nya vänner i Staden.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har ADHD samt autism och vissa trauman från sin uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med bra RP, och att alltid försöka RP:a så bra som möjligt även om någon annan inte gör de. Så jag tycker jag kan medge bra RP till servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har kört på flera servrar. B.l.a min egna Clan VBC med ca 200 medlemmar., sen Sthlm Blåljus Clan med ca 350 medlemmar. Sen även lite på Unive, Velo och nu er.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man typ ska vara snäll och respektara alla även om nån annan "vinner" eller att de går bätter för de n i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Stuntförnuft för mig är att man gör saker/tänker hur man skulle gort IRL. T.ex att man typ stormar ett MC gäng hur som helst helt själv m.m osv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, VDM, RDM, FRP, Stuntförnuft, fearRP m.m.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj, bara att jag har tidigare erfarnheter inom RP och kan tillbringa det till denna också. Hoppas jag bli Godkänd!!

shysquid

Medlem
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom