Nekad AntonBajen | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
18
Användarnamn: AntonBajen

Vad är ditt discord namn? mrnotna242

Vilken arbetsplats ansöker du till? Taxibolaget

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef/vd på taxibolaget då jag vill göra bolaget till ett välkänt bolag som är ett pålitligt val i staden, jag har tidigare varit högt upp i polisen, just nu som erfaren arbetare på Ragnhilds, då ha rjag organiserat samt ledigt massa team och grupper. Så jag gillar att organisera.

Sen tycker jag att rp:n i trafiken är det typ tomt, finns typ bara poliser och sjukvårdare som kör runt också en massa gubbar som kör i 350 km/h. RP:n sker mest i byggnader eller inne på firmor eller samlingsplatser så som torget osv. Med taxibolag kan man ha mera RP i trafiken, t.ex. VIP-körningar, specialuppdrag. Sen med att jag är bra på att organisera, jag kommer eller försöka bygga upp ett bra stort team som ger bra service och som ger roligt rp för förare och kunder.

Sen har jag liksom skrivit /sme taxi och kört runt och tagit lite betalt, så jag tycker faktiskt att det är ganska roligt att hjälpa andra ta sig runt i stan. Ser även potential att utveckla taxibolaget med exempel reklam, debatter eller samarbeten med event som servern brukar ha, ex skjutsa folk osv.

Vad rollspelar du som för tillfället? Men karaktär heter Axel Ohlsson med svensk bakgrund, han är ung, endast 22 år gammal. Just nu jobbar han på Ragnhilds som erfaren arbetare, han är sosialt driven och är inte rädd för å prata.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Faktiskt inte, avena är den servern som jag kör liksom seriöst, har varit högt uppsatt inom polisen på tidigare men inget mer, just nu är jag erfaren på bilfirman, jag har god kontakt med cheferna så känner till systemen på Ragnhilds, har lärt mig mycket därifrån.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet positivt. Jag kommer att införa tydliga rutiner för bokningar av körning och en massa schemor för när vi ska jobba och inte, sen kommer jag nog dkapa specialtjänster typ så som VIP körningar, limousiner, eller sightseeing. Jag kommer anordna rekryteringsträffar ex utanför bolaget där man kan introducera sig själv på ett socialt sätt (tycker social rp är viktigt) kommer han bra utbildningar för förarna hur man kör lagligt (som ingen gör haha) och hur man beter sig mot förare m.m.

Kommer också utveckla bolaget genom att sammarbeta med andra företag eller eventarrangörer för att köra gäster. Sen tycker jag att det är viktigt att alla har kul så jag fick en idé om att ha typ ”månadens förare” m.m.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej ingen annan.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig som VD då jag är aktiv på servern, är inne typ varje dag, har liksom tid att driva en verksamhet. Som sagt har jag varit högt inom polisen så jag är bra på att ta ansvar då Ann har ett stort ansvar som polis. Jag har väldigt många ideer som skulle kunna göra bolaget roligare för både kunder och förare, så som VIP körningar, eller månadens förare osv. Som jag nämnde innan gillar jag Social RP. Så jag gillar att göra rp scenarion som involverar många spelare, så som limousin körningar osv.

Hur många bans har du? Jag har inga bans!

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Vidare!

User222