Nekad Anton_the | Temporär Ban Överklagan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton_the

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199863109433/

Ditt Hex-ID eller BanID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199863109433/

Vad är din discord tagg? anton_the.

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 050526.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror att personalen valde att banna mig eftersom mitt agerande uppfattades som powergaming. Jag körde upp på ett berg, hoppade med bilen och flög in i en buske utan att RPa några skador eller någon konsekvens. Det kan ha sett ut som att jag försökte undvika rimliga följder av mina handlingar och därmed bröt mot RP-reglerna och jag vill testa bilen för importbilar är typ att man alltid landar på julen men jag vet att jag gjorde fel men ska inte göra om det

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Det som hände var att jag körde upp på ett berg, hoppade med bilen flög genom luften och landade i en buske men jag RPa inte att min karaktär blev skadad eller påverkad av kraschen på något sätt

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag förstår varför jag blev bannad för powergaming, men jag vill gärna förklara min sida. Jag tror att bannen kan ha varit lite hård Det var inte min avsikt att bryta mot reglerna, men i efterhand inser jag att mitt agerande kunde uppfattas som powergaming

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: ja för rdm jag jobbar på sc och jag ber han avlägsna platsen för han är full men han gör inte det så jag så då orkarde inte med han och slog ner han

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag förstår nu att mitt agerande inte var helt rimligt utifrån karaktärens fysiska förutsättningar Istället för att bara hoppa med bilen och låtsas som att inget hände borde jag ha RPat att min karaktär slog sig eller blev påverkad av kraschen

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18

Anton_the

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Kan någon annan godkänna eller neka för Enzo svara aldrig för jag blev bannad för typ 3 dagar sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom