Inaktuell Amuity | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amuity

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Amuity

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198292614460/

Ditt Hex-ID eller BanID: 836523

Vad är din discord tagg? amuity

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Buso123456

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-24 213952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem fick en raport om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min väns motorcykel blev stulen så jag körde ikapp han som stulit den med min bil och skulle fråga vad fan han höll på med som stulit den, då råkar vi krocka han trillar då av motorcykeln han börjar då skrika "VDM VDM" och jag sa "de var ju en olycka vad menar du?" sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom det var en trafik olycka som berodde på att båda hade bristande uppmärksamhet i trafiken i den stunden därav anser jag inte att det är VDM.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att bete mig vårdslöst vilket jag tagit hänsyn till och inte längre gör

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft bättre uppsikt över trafiken och situationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ankish

Aktiv Medlem
Meddelanden
119
Trofépoäng
16
inaktuell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom