Nekad Amuity | Medlemskap ansökning [Kalle]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amuity

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Amuity

Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas

Vad är ditt discord namn? Amuity

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2025

Berätta om din karaktär. Alejandro Rodriguez kommer ifrån södra colombia och emigrerade till sverige 2012 under massinvandringen efter att hans mor gått bort Alejandro vill komma in i samhället och delta som skattebetalare, framtidsplanerna är en stabil inkomst och bostad flickvän och bil, Han är lätt irriterad men också positiv och varm

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb, jobbar bra under stress, kreativ

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lättirriterad, fattig, rädd för ormar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med ett disciplinerat rp och följa alla regler, tänka utanför boxen och bidra med en varm positiv energi

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 4 års erfarenhet av Dungeons & Dragons

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att bidra med ett rp som inte alltid måste vara för ens egen vinst, att man ger vid sig vid en fortkörning och blir arresterad istället för att fly t.ex för att bidra med mer rättvist rp

Vad är suntförnuft för dig? Att tänkta resonabelt och inte agera på känslor utan vad som är rimligaste för scenariot och rp, att basera mitt agerande på realism, reglerna och rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: köra på någon utan anledning Combat logging: att lämna ett scenario eller fight för att undvika förlust eller konsekvenser RDM: Döda någon utan anledning och rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom