Godkänd Amadeuz örn | Medlemskap ansökning [Majko]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Amadeuz örn

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Amadeuz örn

Vad är ditt namn i verkligheten? theo gustafsson

Vad är ditt discord namn? gustafsson 565

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är Amadeuz Örn . jag ska berätta lite om mig själv jag är en ung man i 19 års ålder jag är uppfödd i en väldigt kreativ och snäll familj som har uppfostrat mig på ett väldigt bra sätt. mina mål i livet är att få bli egenföretagare och jobba så att mina familj kommer ha de bra. minna intressen är att jobba inom försäljning eller sjukvård för att jag gillar att kommunicera med folk. jag bemöter oftast alla folk med ett leende på läpparna och är väldigt trevlig när jag är vaken. mitt mål har alltid varit att få bli en elitidrottare men jag slutade med min sport när jag fyllde 15 år och fick EPA-traktor. jag vill jätte gärna bli medlem för att jag vill börja arbeta som sjukvårdare och kunna känna pengar till min framtida familj

MVH Amadeuz Örn

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att jobba och känna pengar jag kommer rpa som en vanlig person och jag kommer inte att bete mig dåligt om någon är dum eller något. jag ska försöka bli egenföretagare annars så kommer jag jobba inom sjukvårdare eller något man pratar och diskuterar med människor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska vara omtämksam mot dom man är med och att man inte bara ska tänka på sig själv utan du ska tänka mer på de än va du gör på dig själv för att man ska få ner så mycket brott och slagsmål och grejor igenom att spela såhär

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm random death match innebär att man inte ska slå någon utan heller prata med dem så att man inye behöver slåss. vdm står för vehicel death match och inebär att man inte ska använada sitt fordon som vapen copbait innebär att man vill ha polisens uppmärksamhet och hålla på med de bara för att

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive innan och är väldigt erfaren inom rp spel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt duktig och smart person som för söker undvika att skapa / hamla i problem. jag är väldigt sammarbetsvilig om de skulle vara något jag tar kretik som ett läromedel

majko

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
du är vidare för intervju lycka till, du har 48 timmar på dig att ta en intervju

Top Bottom