Godkänd Alle1011 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle1011

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alle1011

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? alle1011

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Falk, Han är 30 år gammal och har nyligen flyttat från sin mamma och pappa in till den stora staden. Hans pappa arbetade på Polismyndigheten och hans mamma arbetade på Södersjukhuset som läkare. Olle är just nu arbetslös. När Olle gick i skolan så blev han retad ganska mycket, Detta har resulterat i att han har varit väldigt blyg och inte så social. Men så fort Olle får några kompisar som han kan lita på så blir han inte nå blyg alls och plötsligt väldigt pratglad och intresserad. I gymnasiet så gick det plötsligt mycket bättre för Olle och han hade mycket vänner runt sig som han kunde lita på. Under hela sin uppväxt så har han alltid intresserat sig inom fordon, Olles far Mikael hade 2st enduros och en gammal Chevrolet när Olle bodde hemma, Mikael spenderade all sin lediga tids i garaget med sin bil. Detta har gjort så att Olle är intresserad av fordon och därför vill följa sin fars fotspår nu när han har flyttat hemifrån, Mikael har arbetat hos Polismyndigheten i 25 år, men nyligen så gick han i pension och la arbetet på hyllan, men Olle vill följa traditionen och jobba minst lika länge som sin far hos polisen. Olle har också ett intresse för sport, Han spelade fotboll från 7 års åldern tills dagen han fyllde 16 år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rollspel, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hjälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Väldig aktiv spelare och kan bidra till mer kvalite rp på denna server, behövs det mer jobb anställda då rpar jag mig till det och skapar det rolig inom det yrket och allmänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra varje scenario roligt för både parterna och inte utgå ifrån att vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm: Rdm står för random death match. Som betyder att man inte ska börjad döda hejvilt. Vdm: vdm står för vehicle death match. som betyder att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen t.ex att köra över en random person. Suntförnuft: betyder att man ska tänka logiskt och tänka innan man gör något om man hade gjort det irl. Powergaming: inte ska göra något orealistigt t.ex hoppa ner från hundra meter hög byggnad och sen bara gå där i från.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 1160 timmar på fivem och har varit nästan alla möjliga olika jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom