Intagen Alfred_1313 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred_1313

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alfred_1313

Vad heter du? Alfred

Ange ditt födelsedatum: 23 November 2008

Ange ditt Discordnamn: alfred_1313

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Alfred och jag är 15 år och jag är snäll och trevlig och hjälpsam. Jag gillar att vara ute men även att spela. Jag har lite erfarenheter inom staff då jag vart staff på några servrar. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vet inte riktigt men efter skolan några timmar och på helgen några timmar ocskså.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 7 dagar eller något.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att jag har märkt att det finns mycket att göra som staff här eftersom det finns lite problemspelare jag vill kunna hjälpa till så mycket som det går. Och få så bra spelupplevelse som möjligt för alla så dom ska trivas här.

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa folket här på servern men det beror förstås vad man är för staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer vara väldigt aktiv och göra det jag, och göra så alla får så bra spelupplevelse här på servern. Ni kommer också få en person som har varit staff på många servrar t.ex. snöstaden.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tycker jag hanterar dom bra jag tar bara ett djupt andetag och löser problemet.

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom