Intagen Alex | Ansökan till Staff [Spooky]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinbaba

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alex

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 22 Augusti 2011

Ange ditt Discordnamn: Dinbaba////soppis20

Berätta kortfattat om dig själv: Snäll,omtänksam,snabb tänkt, kan ta kritik, sträng inom RP och erfaren person inom RP då jag kört det i snart fyra år. Är en kille som älskar att bara starta datorn och spela FiveM och väldigt snäll mot personer som nyligen kommit in på servern och behöver hjälp. Samt att jag kan lugna ner situationer när det kommer till folk som skriker osv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Staff jobb ungefär hur länge jag vill MINST 1 Timme per dag, men sen kommer Staff jobbet ej påverka mitt RP. Och Max på staff jobbet kan vara mer en fem timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Osäker men joinade. 29 oktober, och har börjat blivit mer aktiv och aktiv. Plus att jag är medlemskaps ansvarig.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag har märkt att RP nivån på servern är väldigt låg och behöver förbättras. Och det är det jag kommer försöka göra det bästa av med de kommandon jag har. Och för att förbättra spelar basen och seriösa spelare till servern. Jag vill bygga ett community där man kan prata ha roliga minnen och inte bara ha gäng RP. Plus att jag vill förbättra serverns kommunikation som man använder på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Hålla koll så samtliga spelare följer Reglerna och inga regelbrottare fortsätter att spela. Ta Support Ärenden och förbättra RP nivån. Plus att vi har koll på att hjälpa folk när dem behöver hjälp T.ex. om hen är ny på servern och behöver hjälp med olika saker och ge hen tips på hur man kan starta och bli bättre på FiveM, då jag spelar FiveM länge.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Bidra med stor RP nivå samt nya förbättrade Spelare och bättre spelar bas då jag sätt att flertal spelare ej kan RP'a. Kommer bidra med bättre kommunikation, snällare spelare och skapa mer realism till servern, så fler spelare får en bättre spelar upplevelse en dem servarna som finns nu i tiden med korrupta Staff's och dåliga spelare. Därför söker jag till Staff här så att folk som är nya spelare och folk som spelar får uppleva gammla Fivem. (2021-2022)

Hur hanterar du stressiga situationer? Väldigt bra då jag varit stressad väldigt ofta och lärt mig hur man hanterar sådana situationer och jag är väldigt bra inom kritik då jag van vi spelare som ej är mogna.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Spooky

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Jobb Ansvarig
Meddelanden
38
Trofépoäng