Godkänd Alex | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinbaba

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alex

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Dinbaba///soppis20

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Såg att ni sökte folk inom den linjen, och jag kände det var rätt länge sedan jag tog emot medlemmar in till en server och kände att det kan vara lite upp fräschande. Då jag vill att servern ska få ennu bättre spelar bas och flera seriösa spelare!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är snabb tänkt, snäll mot alla, hjälper folk och att jag är väldigt bra när det kommer till folk inom RP T.ex. jag har jobbat inom medlemskaps ansvarig ett tag sedan, och kände att varför inte bli medlemskaps ansvarig och hjälpa servern till den maximalla RP'n. Ni kommer inte ångra er när ni väljer mig då jag spelat RP i snart fyra år och varit med om de mesta spelare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ALLTID som medlemskaps ansvarig vara trevlig och ej neka eller godkänna folk pågrund av deras hudfärg eller liknande, Man ska bemöta dem med respekt, vara snäll och om dem undrar nått så skall man alltid besvara dem med det bästa möjliga svar. Oavsätt om det är mina vänner kommer jag endå vara likar realistisk som jag hade varit mot en random person!

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill forma ett slacks community med seriösa RP spelare inget lall, folk som tar det seriöst och öppna upp en bättre värld med bättre kommunikation i servern. Jag kommer försöka allt för Avena ska få så pass bra RP och seriösa spelare på servern.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? För att bli godkänd skall man kunna dem grundliga reglerna samt RP reglerna i servern, man ska ha läst på reglerna och ej ta hjälp av AI. I vissa fall om jag misstänker att personen använder Ai kommer jag avända ai för att se om hen har skrivit med hjälp av AI. Men i muntliga om jag misstänker något kommer jag be dem skärmdela sin skärm under tiden. Man ska kunna regler utan att ha läs hjälp. Man ska vara mogen för sin roll och veta vad det innebär att vara Medlem på Avena Roleplay.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Ett rätt stort ansvar med tanke på att jag bestämmer vilka som kommer in på Avena och vilka som inte kommer in, Det är ett rätt stort ansvar med tanke på att om jag tar in någon som ej kan RP'a så kan det gå illa för spelar basen och RP nivån på servern.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Om jag får vara ärlig så är jag rätt ny på servern och är det så att jag blir godkänd, då blir jag självklart mer aktiv med tanke på att jag har ett ansvar som Medlemskaps ansvarig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte för tillfället, men inte säker på om jag kommer gå med i Staff teamet eller inte, men förhoppningsvis.

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom