Nekad Akuna | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
B

Borttagen medlem 1298

Gäst
Användarnamn: Akuna

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum: 14 Januari 2025

Ange ditt Discordnamn: Akuna

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som har varit staff på flertals serverar känner nu att det är dags för avena. Jag är en person som är aktiv hela tiden på FiveM. Jag har spelat FiveM i ungefär 3 år och under alla mina år har jag varit staff så det är derför jag ansöker till staff här!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14:00 - 23:00 veckodagar helger 12:00 - 02:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? I några dagar/ har varit det tidigare förut !

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till Avena eftersom jag är driven av möjligheten att utvecklas och bidra i en miljö som värdesätter innovation och engagemang. Jag är målmedveten, lösningsorienterad och ser Avena som en plats där jag kan växa både professionellt och personligt. Jag vill använda mina styrkor för att skapa värde och bli en del av ett team som gör skillnad.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på Avena är min uppgift att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt och effektivt. Jag ansvarar för att skapa en trygg och positiv miljö, där alla känner sig välkomna och inkluderade. Genom att vara närvarande, lyhörd och lösningsorienterad strävar jag efter att bidra till både trivsel och kvalitet i allt jag gör. Mitt mål är att stödja teamet och ge bästa möjliga service till alla som deltar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med min energi, mitt engagemang och min förmåga att skapa en positiv atmosfär. Jag kommer att vara en närvarande och pålitlig resurs för både deltagare och medlemmar , alltid redo att hjälpa till och lösa problem. Med mitt fokus på samarbete och service kommer jag att se till att alla känner sig välkomna och att verksamheten flyter på smidigt. Mitt mål är att bidra till en trygg och inspirerande upplevelse för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer behåller jag lugnet och fokuserar på att hitta lösningar. Jag prioriterar uppgifter, tar ett steg i taget och ser till att kommunicera tydligt med dem runt omkring mig. Genom att vara flexibel och hålla en positiv inställning kan jag hantera press på ett konstruktivt sätt. Jag ser stressiga situationer som en möjlighet att växa och utveckla min förmåga att ta beslut under tidspress.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
255
Trofépoäng