AKA
Ny Medlem
- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: AKA
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Ange ditt födelsedatum: 13 Augusti 2005
Ange ditt Discordnamn: akaa7
Berätta kortfattat om dig själv:
Jag är en väldigt social och driven person. Jag har över 5 år erfarenhet från FiveM och har vid ett flertal gånger innan varit staff. Jag är otroligt fokuserad på mitt arbete och när jag lägger upp ett mål så ger jag mig inte förens det är uppnått.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv?
Vanliga dagar
Måndag - 14:30-04:00
Tisdag - 14:30-04:00
Onsdag - 14:30-04:00
Torsdag - 14:30-04:00
Fredag - 14:30-När jag vill
Lördag - 10:00-När jag vill
Söndag - 10:00-När jag vill
Under lov
Måndag - 10:00-När jag vill
Tisdag - 10:00-När jag vill
Onsdag - 10:00-När jag vill
Torsdag - 10:00-När jag vill
Fredag - 10:00-När jag vill
Hur länge har du varit en Medlem på Avena?
Jag har bara varit medlem på Avena i några dagar men var en trogen medlem och staff på Exos förra server, Snöstaden roleplay.
Varför ansöker du som staff på Avena?
Jag ansöker som staff på Avena eftersom jag anser att rpn kan förbättras på många olika plan. Jag är väldigt kunnig inom allt gällande staffarbete, mlos, peds, bilar osv. Jag har mycket extra tid just nu som jag vill lägga ner på något bra, t.ex. då staffarbete. Jag gillar att hjälpa till och har lätt att komma överrens med andra personer då jag är riktigt social.
Vad är din uppgift som Staff?
Min uppgift som staff varierar lite utifrån vilket område jag jobbar inom, men i helhet är det att hjälpa till vid supportkanaler, hålla koll i forumet, specca scenarion inne på servern, lösa strul mellan personer, se till så alla regler följs mm.
Vad kommer du att bidra med som Staff?
Jag kommer att bidra med en hel del som staff. Somsagt kommer jag kunna vara väldigt aktiv, specca så mycket jag bara kan tillika jag tar support ärenden. Hjälper folk med lite andra saker även kanske utanför servern såsom peds, bilhandlings, mlo buggar osv.
Hur hanterar du stressiga situationer?
Det gäller bara att hålla sig lugn, bocka av en sak i taget och om det behövs kan man ta hjälp av en till staff.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame?
Ja
Ansvarsområde 1: Kriminell
Har däremot ingen skillnad vilket område jag jobbar inom.....
Ansvarsområde 2: Support
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Ange ditt födelsedatum: 13 Augusti 2005
Ange ditt Discordnamn: akaa7
Berätta kortfattat om dig själv:
Jag är en väldigt social och driven person. Jag har över 5 år erfarenhet från FiveM och har vid ett flertal gånger innan varit staff. Jag är otroligt fokuserad på mitt arbete och när jag lägger upp ett mål så ger jag mig inte förens det är uppnått.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv?
Vanliga dagar
Måndag - 14:30-04:00
Tisdag - 14:30-04:00
Onsdag - 14:30-04:00
Torsdag - 14:30-04:00
Fredag - 14:30-När jag vill
Under lov
Måndag - 10:00-När jag vill
Tisdag - 10:00-När jag vill
Onsdag - 10:00-När jag vill
Torsdag - 10:00-När jag vill
Fredag - 10:00-När jag vill
Hur länge har du varit en Medlem på Avena?
Jag har bara varit medlem på Avena i några dagar men var en trogen medlem och staff på Exos förra server, Snöstaden roleplay.
Varför ansöker du som staff på Avena?
Jag ansöker som staff på Avena eftersom jag anser att rpn kan förbättras på många olika plan. Jag är väldigt kunnig inom allt gällande staffarbete, mlos, peds, bilar osv. Jag har mycket extra tid just nu som jag vill lägga ner på något bra, t.ex. då staffarbete. Jag gillar att hjälpa till och har lätt att komma överrens med andra personer då jag är riktigt social.
Vad är din uppgift som Staff?
Min uppgift som staff varierar lite utifrån vilket område jag jobbar inom, men i helhet är det att hjälpa till vid supportkanaler, hålla koll i forumet, specca scenarion inne på servern, lösa strul mellan personer, se till så alla regler följs mm.
Vad kommer du att bidra med som Staff?
Jag kommer att bidra med en hel del som staff. Somsagt kommer jag kunna vara väldigt aktiv, specca så mycket jag bara kan tillika jag tar support ärenden. Hjälper folk med lite andra saker även kanske utanför servern såsom peds, bilhandlings, mlo buggar osv.
Hur hanterar du stressiga situationer?
Det gäller bara att hålla sig lugn, bocka av en sak i taget och om det behövs kan man ta hjälp av en till staff.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame?
Ja
Ansvarsområde 1: Kriminell
Har däremot ingen skillnad vilket område jag jobbar inom.....
Ansvarsområde 2: Support