Godkänd agge | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agge

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: agge

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996470963/

Ditt Hex-ID: steam:11000013dc33cb3

Vad är din discord tagg? agge7348

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Lazer22

Bild på banmeddelande: banöverklagan.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja pågrund utav att dom fick ena sidan av histiorian men inte andra sidan därav blev jag bannad för suntförnuft och jag fattar dom pågrund av det dom såg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi stod 4-5 Killar från ett gäng med varsin bil och en annan bil som var en chino Sedan kommer en kille fram och börjar hetsa och grejer och chinon var inte låst och därav kunde han då sätta sig i den och då gick vi till han bad han hoppa ut flertals gånger men han gjorde inte det sedan tjuvkopplade han bilen. och försökte köra iväg men då valde jag och preja han med min bil ist pågrund av att vi vill åt honom då för han snodde våran bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban förstår till viss del av det staffen såg eftersom han som valde och rappotera inte visade hela sencairot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade fortfarande bett han hoppa ut om han skulle vägrat skulle vi då ist ha boxat in han med våra bilar då vi hade tillgång till 4 andra bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom