ADDEEgoner123
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian
Vad är ditt discord namn? ADDEE
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Olof Larson, han är uppväxt i Göteborg med dom brokiga killarna. Han brukade råna små butiker med sina kompisar han är väldigt bråkig, Olof gillar också motorcyklar och vapen. Han har även suttit i fängelse is 3 månader
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb, stor, stark och höger armen är som bulldozer
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han är för stark, han är för snabb han är för stor
Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa med rpn så alla blir glada
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ett år erfarenhet av rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ta mina partner före mig
Vad är suntförnuft för dig? inte förstöra för andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack
Vad är ditt discord namn? ADDEE
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000
Berätta om din karaktär. Olof Larson, han är uppväxt i Göteborg med dom brokiga killarna. Han brukade råna små butiker med sina kompisar han är väldigt bråkig, Olof gillar också motorcyklar och vapen. Han har även suttit i fängelse is 3 månader
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb, stor, stark och höger armen är som bulldozer
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han är för stark, han är för snabb han är för stor
Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa med rpn så alla blir glada
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ett år erfarenhet av rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ta mina partner före mig
Vad är suntförnuft för dig? inte förstöra för andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack