Godkänd abow | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abow

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: abow

Vad är ditt namn i verkligheten? alvib

Vad är ditt discord namn? baba.yr2

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Barre ranti och är 16 år gammal och har haft en tuf barndom för hans föräldrar bråkade 24/7 det gick så långt så han kunde inte ens sova på kvälarna och var så trött så han började skolka från skolan och fotbolls,basket,konfo träningar och han har börjat gå upp i vikt för han rör inte på sig som han gjorde för när hans föräldrar inte bråkade. 3 veckor efter hans föräldrar fortsätte bråket så bästemde barre sig för att fly hem ifrån 3 veckor efter så hade han inte ätit efter 3 dagar då ångrade han sig att han flyde hem ifrån och kan inte gå hem igen för han har inga pengar för att ta 4 tåg och 5 bussar hem men en dag så hittade han 5000kr han köpte en telefon och köpte flyg blijet och tog sig hem men han råkade ta fel fly han tos istället till avena staden. Kommer rpa på kom från flyget när jag går in. Hans mål med livet är att bli läkare och hjälpa andra med sjukdommar må bätre och fylla andras drömmer bli sanna för Barre är en persson som gillar att hjälpa andra perssoner och även gillar och bli belönad för det gör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå och ett hög utvecklat rolspel och hjälpa andra hitta en bra rp server och ansöka till whitelist som på den här perfeckt bästa serven som finns med bra rp och bra och trevliga staffas samt så kommer jag att försöka få bort lallare genom att försöka bli servervakt för jag har spelat på serverna innan men har gjort duma vall som jag ångrar och är glad att jag ens får spela på den hära servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario spelar inte man för att vinna man spelar för att det är kul att rollspela på en karaktär. och i ett scenario handlar inte allt om att vinna allt handlar om att ha kul och ibland till och med ge motpartens en chans i scenario och inte bara tänka att man ska alltid vinna jag burkar ge motpartens en chans scenario men det slutar och ibland om man ger motpartens chans i scenario kan du blir roligare att

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM COPBAIT fear rp ......osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på velo fristaden bryggan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
342
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom