Nekad AbdiKarim | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

AbdiKarim

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: AbdiKarim

Vad är ditt namn i verkligheten? Rocky

Vad är ditt discord namn? wickedonsmoke

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Karim och är uppväxtSomalien och flyttade till sverige när han var 8. Han gillar att hänga med nära vänner och är en väldigt humoristisk person men han är höjdrädd och blir lätt skrämd. Han är en civil som vill arbeta sig fram för att köpa snygga bilar och sedan bli miljionär och få sitt namn kännt i staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Humoristisk, Smart, Ofarlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Höjdrädd, Rädd för spindlar och Snål

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rollspel och förhoppningsvis i framtiden hjälpa till med att förbättra servern och discorden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel eftersom att jag har spelat på flera andra servrar och lyckats bli rik genom att starta ett företag där jag säljer bilar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid måste vinna i ett scenario utan man ska också låta andra vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig betyder att man ska fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, Att man värnar om sitt liv. RDM, att man slår eller dödar andra spelarare utan giiltigt bakomliggande scenario. NLR, att man kommer ihåg saker som hände precis innan man dog. Metagaming, att använda sig av information som min karaktär inte vet om.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att ni godkänner min ansökan om medlemskap eftersom att jag ser fram imot att spela på eran server med hela upplevelsen.

fisken

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
8
Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!

Top Bottom