abdi hansson
Ny Medlem
- Meddelanden
- 15
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Troy Johansson
Ange ditt födelsedatum: 16 Juli 2009
Ange ditt Discordnamn: Troy
Berätta kortfattat om dig själv: Hejsan jag heter Troy gillar att sitta framför datorn mycket men även att vara med kompisar är en väldigt aktiv person i servern samt discorden
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader snart
Varför ansöker du som staff på Avena? Har varit det innan men min blev bort tagen då jag vart inaktiv o saknar att vara staff då jag vill hjälpa folk med problem som jag har upplevt eller nåt jag vet.
Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa folk
Speca
Ta reports
Ta ärende
Ta ban överklagan eller liknande
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mycket hjälp men även roliga stunder i Suport
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt i början kommer muta dom som inte var där först sedan kommer jag lyssna på dens första perspektiv sedan gå
Över till den andras sedan kommer jag befatta er beslut med dom andra staffsen
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell
Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nope är öppen för alla möjligheter
Ange ditt födelsedatum: 16 Juli 2009
Ange ditt Discordnamn: Troy
Berätta kortfattat om dig själv: Hejsan jag heter Troy gillar att sitta framför datorn mycket men även att vara med kompisar är en väldigt aktiv person i servern samt discorden
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader snart
Varför ansöker du som staff på Avena? Har varit det innan men min blev bort tagen då jag vart inaktiv o saknar att vara staff då jag vill hjälpa folk med problem som jag har upplevt eller nåt jag vet.
Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa folk
Speca
Ta reports
Ta ärende
Ta ban överklagan eller liknande
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mycket hjälp men även roliga stunder i Suport
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt i början kommer muta dom som inte var där först sedan kommer jag lyssna på dens första perspektiv sedan gå
Över till den andras sedan kommer jag befatta er beslut med dom andra staffsen
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell
Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nope är öppen för alla möjligheter