Abborren
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661664400/
Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000165694890
Vad är din discord tagg? Abborren
Vad är det för typ av avstängning? Discord
Vem var det som bannade dig? Har ingen anning minns ej att det hände
Bild på banmeddelande:
Varför tror du att personalen valde att banna dig? Har ingen anning hade velat prata med någon av personalen i person
Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Minns inte, tror det hände för skitlänge sedan
Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Vill veta anledningen för känns inte som jag gjort något grovt på servern eftersom jag inte har något minne av att köra på den
Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: tror ej det
Hur hade du kunnat göra annorlunda? Fått snackat ut det innan jag blev bannad
Har du läst igenom våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA
Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000165694890
Vad är din discord tagg? Abborren
Vad är det för typ av avstängning? Discord
Vem var det som bannade dig? Har ingen anning minns ej att det hände
Bild på banmeddelande:

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Har ingen anning hade velat prata med någon av personalen i person
Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Minns inte, tror det hände för skitlänge sedan
Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Vill veta anledningen för känns inte som jag gjort något grovt på servern eftersom jag inte har något minne av att köra på den
Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: tror ej det
Hur hade du kunnat göra annorlunda? Fått snackat ut det innan jag blev bannad
Har du läst igenom våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA