Nekad Abbes AB | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Abbes AB

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abbes AB

Vad är ditt namn i verkligheten? ibrahim

Vad är ditt discord namn? Abdullah19733

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 1999

Berätta om din karaktär. ibbe,alaziz, jag har uppväxt i ett bra miljö där alla människor är trevliga och snälla och hjälper varandra, mina intressen är att gillar och träna på fritiden även vara med kompisar och skoja och spela med varandra, jag är känslokall som person annars är jag snäll, mina framtidsplaner är och utveckla mig i den här staden och vara en bra person och bidrar till samhället med allt gott och fint

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jobbar på, pålitlig, trevlig, hjälpsam till nya folk, godtrogen

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir aldrig arg, bra lyssnare, lätt med nya människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög och bra RP nivå och kommer bara att sprida god stämning till människor i stan och hjälpa till ifall det är någon som behöver hjälp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenhet då brukar jag spela en del när tiden finns

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rollspela på ett sätt som gör att alla inblandade har roligt och känner sig delaktiga. Det handlar inte om att alltid försöka vinna eller få sin vilja igenom, utan om att skapa en berättelse tillsammans där alla får en chans att bidra. Om man bara fokuserar på att själv vinna eller ta över spelet, blir det tråkigt för andra. Då kan känslan av samarbete och gemenskap försvinna. Därför är det viktigt att tänka på hur ens val påverkar hela gruppen och inte bara sig själv.

Vad är suntförnuft för dig? alltid tänka som du skulle gjort i verkligheten innan man gör något och bara göra realistiska saker. Som till exempel om jag blir hotad ska jag värna för mitt liv och inte tjafsa imot.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Nlr, Copbait och Fearrp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar det seriöst och skojar inte runt i servern

Top Bottom