Nekad A7AN1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A7AN1

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: A7AN1

Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin Enehammar

Vad är ditt discord namn? A7AN

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att vara polis och han heter Robert.A och han har alltid velat vara polis och äntligen fick han detta jobb som polis. Han var fattig när han var liten och hans föreldrar var fattiga så dom kunde inte fixa och betala en skolutbildning åt honom. Robert.Andersson försöker hitta ett jobb och tjäna pengar via polismyndigheten. Robert har alltid viljat vara polis och stoppa våldet samt detta kriminella som händer i vårat samhälle.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb, tålamod, och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär aggresiv, galen, snål

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra så gott jag kan inom polis rpen samt att jag kommer göra rpen seriös när jag arbetar som polisen. Jag kommer vara aktiv och skapa bra scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivepd samt många rp servrar under 2års tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt ska vara rättvisst och att inte jag ska vinna i varje scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker logiskt och göra exakt samma som man hade gjort i sitt riktiga liv. Och vi säger du krockar in i ett träd du kan inte direkt köra iväg du måste rpa dina skador.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait innebär att man tar polisens uppmärksamhet och vill att dom ska bli jagade. RDM?= att man dödar nån för ingeting. VDM? Att man kör på någon med bilen.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.!!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Status