Nekad 81lundberg | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

81lundberg

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? housegang1317

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Bing Ohlsson är född på barnhem utan att veta någpt alls om sina biologiska föräldrar. Det här har gjort att han alltid har varit en sökande person som aldrig känt sig hemma någonstans. Efter alla fosterplaceringar som Bing har varit med om och den ena psykiskt sjuka föräldern efter den andra så har Bing otroligt svårt att lite på andra människor.
Här kommer hans dilemma in i bilden för det enda som han vill är att kunna passa in och få möjlighete att träffa sin klick med människor.
För att kunna hitta de personerna som han vill ha i sitt liv så måste han börja lite på människor igen.
Bing fick tidigt ett stort intresse för bilar. Men han inser själv att för att kunna köra de bilar han vill köra så måste han välja en livstil som biltjuv. Det är också där han har sin expertis. Han vet hur man stjäl en bil och han vet om hur man gör det snabbt.

Bings framtidsplaner är att bli stans mest kända biltjuv. Så behöver någon en bil eller en förare för något är det Bing man ska gå till.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bing klarar sig alltid själv då han är van att behöva vara den som gör allt själv. Han är en ensamvarg. Han har lärt sig att med envishet så kommer man långt. Det sökande som Bing har haft med sig hela livet har gjort att han är väldigt nyfiken.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har svårt att lita på andra. Han hamnar ofta i jobbiga situationer. Han har inget konsekvenstänk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra allt för att bli stans bästa biltjuv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat en del på de servrar som finns. På den här servern har jag spelat nästan varje dag under en ganska lång tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både den jag möter ska ha en möjlighet att komma vinnande ur en situation.

Vad är suntförnuft för dig? Att behandla andra som jag själv vill bli behandlad.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - att man inte får köra på folk med sin bil utan anledning. RDM - att inte slå eller döda någon utan anledning. OOC - Att inte gå ifrån sin karaktär i spelet och prata om det som händer utanför spelet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar på den här servern nästan varje dag under ganska lång tid.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom