Intervju 5350 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

5350

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? 5359VJ

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Johan Larsson är runt 40-50år. Han växte upp i en familj som va bönder så han har allt jobbat i en lagård och har han skruvat med bilar mycket. Hans intressen är att skruva med bilar och har han haft en dröm o bli polis. Hans mål är att jobba i verkstaden eller bli polis. Han har ett till mål och det är o köpa nån gammal volvo eller ba en gammal bi o fixa den.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bilkunnig-Han Älskar fixa med bilar och är riktigt duktig på de. Han tålmodig-Han ger aldrig upp lätt och fortsätter även när det blir svårt. Målinriktad-han vill bli polis och kämpar för det

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär impulsiv-han kan ibland agera innan han tänker klart. Lätt påverkad av känslor- sorg eller ilska kan få honom att fatta dåliga beslut. Han hatar när man slår eller gör nått elakt mot hans vänner då han kan bli riktigt arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp och rolig rp och om jag ser att nån gör nått fel så kommer jag kontakta staff direkt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har kört på förorten unive lite avena men inte med wl då och har jag kört på lite andra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? låt andra lyckas ibland, så rp blir mer realistiskt och kul för alla

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft betyder att man ska använda logiskt tänkande och tänka rimligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING använder information som din karaktär inte vet om. RDM (Random Deathmatch) döda någon utan anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) kör på någon med ett fordon. . COPBAIT vill ha polisenuppmärksanhet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det vore kul och få wl så jag kan köra på denna servern den verkar bra

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Top Bottom