Inaktuell 1bbe | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
149
Trofépoäng
18
Användarnamn: 1bbe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444609255/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000011cde7ee7

Vad är din discord tagg? 1bbe

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? katten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 173048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vdma honmom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en bärgningsbil (jag jobbar på mekko) sen skulle jag bärga en bil så jag skulle köra till den och då så råka jag köra in i den sen försöker jag backa och sen köra om till rätt ställe men sen utan att jag ser nåt så körde jag på katten men han var inte i min synvinkel pågrunda av att bärgningsbilen är så stor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de var en felaktig jag hade bara kört in i han 1 gång de hade räckt med en varning eller sv ban sen så var de ju också att jag inte ens kunde se han han borde ju kunna kolla från mitt perspektiv och sen göra en beslutning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban var clogg och jag har aldrig blivit bannad för clogg igen sen blev jag bannad för grov powergaming har inte blivit bannad för de heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag verkligen kunde gå tillbaka i tiden o jag visste att de skulle hända då hade jag ju inte ens försökt bärga bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Top Bottom