Nekad 1bbe | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Användarnamn: 1bbe

Vad är ditt discord namn? 1bbe

Vilken arbetsplats ansöker du till? mafia advokats byro

Varför vill du bli Chef/VD? jag ansökte eftersom jag tycker att det låter som ett roligt jobb att va advokat min kusin är jurist venne om han sen vill bli advokat men det inspirerade mig till att ansöka till detta job

Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar som en kriminel man men jag är redo att skapa en ny karaktär ifall jag får jobbet

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja ja jag har varit trygghansa chef mekonomen chef och till och med en mod sa att jag är en väldigt bra chef jag gör alla jobb aktiva säger han

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer anställa fler personer och sen kommer jag lära dem hur det går till jag ska försöka få en massa proffsiga advokater in i min byrå och jag kommer göra mafia advokat byron till en jätte aktiv advokat byrå så alla som behöver hjälp med lagen jag kommer bli som jiroma eller hur man säger hans namn jag glömde

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för att jag har väldigt mycket kunskap inom chef yrket och jag är bra på att göra jobb aktiva jag brinner för mitt job jag jobbar hårt och jag kommer göra så att alla kriminela blir fria

Hur många bans har du? de är kanske 13 men de är bara avstängningar så jag är clean

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom