Nekad 1bbe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Användarnamn: 1bbe

Vad är ditt namn i verkligheten? ibrahim

Vad heter du på discord? 1bbe

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? eftersom att jag försöker få staff och jag hörde att om man är medlem ansökare så får man en mycket störe chans att bli staff och jag har väntat i en månad men ingen svarar på min ansökan så jag tror att om jag får detta jobbet så kommer min chans att få ett svar vara mycket större

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? eftersom att jag har erfarenhet inom det här jobbet men jag sluta eftersom det hände bråk och jag slutade senare men denna gång kommer jag inte sluta även om något händer jag kommer hålla fast mig vid detta job

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra med rrrespekt och man ska inte försöka göra andra ledsna

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? personer kommer se fram till att bli medlem här eftersom att ni har en fin community

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? jag tycker att de ska kunna rpa bra jag tycker att de ska kunna reglerna och att de ska försöka göra så alla har en bra tid på avena

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar som medlem ansvarig är att see till så att mina val är rättvisa jag ska försöka va så rätt när jag ger personer medlem eller inte och jag ska försöka jobba jätte myucket

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? måndag onsdag har jag fotboll

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har skilda föräldrar och jag har ingen dator hos min pappa men jag kanske fortfarande kan va online på min mobil

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Din Medlemskaps Ansvarig ansökan har nekats.
utveckla om allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom