Nekad 1bbe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (Adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Användarnamn: 1bbe

Vad är ditt namn i verkligheten? ibrahim

Vad heter du på discord? 1bbe

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka var för att jag vill hjälpa novuz att få in fler medlemmar och jag är inte korrupt jag kommer inte va det ni kan dra min krim om jag gör något koruupt plus jag brinner för att jobba så om ni ger mig det här jobbet garanterar jag er att jag kommer jobba mycket varje dag jag kommer försöka att inte råka göra dåliga beslut och jag ska alltid försöka va rättvis t.e.x jag ska inte ge min vän medlem för att han e vän om min vänner skriver skit dåligt kommer jag inte ge han medlem eftersom att jag inte är korrypt och darför ansökte jag till medlem och jag bara känner för att va medlemskap ansvarig venne igentligen det bara kändes bra att ansöka så jag gjorde det

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är mogen jag gör inte korrupt skit och det lovar jag på och jag kommer säga till adminsen om jag ser korruptrion för att det är dåligt och man ska inte vara korrupt när man får ett sånt här viktigt jobb ni har min promis att jag ska jobba jätte mycket och om jag inte gör ni kan ta bort min medlesmskap ansvarig jag tar mitt job seriöst jag lallar inte på kjobbet och jag har respekt mott persnoner över mig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med varma händer och man ska vara snäll hela tiden jag blir sträng om någon beter sig dåligt och jag ska alltid försöka att vara snäll
och om någon kanske har problem ska man försöka hjälpa dem om det går att hjälpa dem t.e.x om någon inte vet hur man gör nåt i ett spel då kan jag flörsöka hjälpa den personen

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? jag skulle jobba varje dag och jag skulle jobba mycket varje dag så mycket att ni kommer vilja behålla mig som medlemskaps ansvarig kanske jag vet inte jag ska inte säga så mycket

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? kunna reglerna bra t.ex inte hacka och ha en hög rp nivå och att de ska kunna ha roligt men fortfarande inte förstöra för andra det är viktigt tycker jag iallafall

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag skulle ha ett högt ansvar jag skulle behöva jobba mycket för att om jag inte jobbar så gör jag er dissapointed och det tänker jag inte göra så jag kommer jobba hårt

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? måndag onsdag har jag fotboll

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har skilda föräldrar och jag har ingen dator hos min pappa men jag kanske fortfarande kan va online på min mobil

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Utveckla om vilka ansvar du har!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.