Intervju 180 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

180

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: 180

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? 180

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2025

Berätta om din karaktär. Abdi Svensson är uppvuxen i en dålig miljö. I den miljön förekom mycket droger, misshandel, vapen och kriminalitet. Hans mamma var beroende och pappan satt i fängelse. Abdi såg våld redan som barn och började själv umgås med äldre kriminella vid ung ålder. Han blev ofta inblandad i rån, slagsmål och hot, och bodde i perioder på gatan eller hos folk han knappt kände. Men med tiden började Abdis liv komma på rätt spår. Han fick hjälp i skolan och började satsa på att förändra sitt liv. Vid 16 års ålder fick han byta familj och började om. Han fick en tryggare vardag, blev duktig i skolan och skaffade nya vänner. Men när Abdi fyller 24 ändras allt igen. Hans nuvarande familj vill inte ha kvar honom och han blir utslängd. Han blir hemlös och för att överleva börjar han umgås med kriminella igen. Abdi planer är att flytta till staden Avena och börja om sitt liv. Han vill börja jobba, skaffa vänner och få en stabil inkomst. Efter det vill han satsa på nya mål, som att köpa en bil, en båt och skapa ett bättre liv än det han växte upp i.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll ball rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inga nackdelar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och göra de bästa jag kan. Kan även bjuda in andra när jag ska göra något så inte bara jag har kul så även andra har de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive, valon och fjällen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot själv, man ska spela för båda ska ha det lika roligt och båda ska vinna.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska ha ett logiskt tänkande.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på några av serverns regler är: Du och communityt, paragraf 1.1; Visa ansvarstagande för servern och communityt; genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Grundregler, paragraf 4.1 del h "POWERGAMING"; Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel (ej tillåtet). Grundregler, paragraf 4.1, del a "RDM"; Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. (ej tilåtet)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

.37ludde.37

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
81
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom