Nekad 1337mille. | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

1337mille.

Mod
Mod
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: 1337mille.

Ditt namn: Viggo

Ange ditt födelsedatum: 21 Mars 2010

Ditt Discordnamn: 1337raketen

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv 6-7 timmar på vardagen och mycket mer på helger o lov.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill bli servervakt för att utveckla servern och andra rp och jag har bra koll på alla regler tycker jag och vill ha ett ansvar och om jag kickar någon eller bannar så kommer jag förklara för dom vad dom gjorde fel och vad dom ska tänka på till nästa gång och jag kommer hjälpa folk med rp och att dom ska hålla koll på reglerna. Och jag har spelat på avena länge och har mött lallare och då har jag bara önskat att jag var sv så jag kunde kicka dom eller banna dom beror på vad dom gjorde för regelbrott och hur grovt det var.

Har du tidigare varit blacklistad? nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Jag skulle säga att det är som en mindre staff typ som håller ögon öppna och kickar folk när dom gör regelbrott och att dom ska lära folk också hur man ska rpa och en kille som ska vara bra på alla regler och inte banna mycket nät tänka mycket på hur man gör. Och jag anser att jag kommer att bli en bra sv för jag är inte en sån kille som abusar sina perms t.ex har toggleid under scenario och inte revive sig själv hela tiden som vissa personer gör under scenario. Och så kan man ju abuse genom att revive sig själv när man inte vill äta eller inte orkar att köpa mat och det är ju abuse. Och att man inte kickar eller banna folk för man tycker att det har varit jobbigt i ett scenario eller bara när man rp för man ska ha en fördel genom att kicka eller banna. Så man ska ha mycket koll vad man inte ska göra men ändå hålla koll på vad man ska göra. Tycker att jag kommer att vara bra som sv och ni kommer inte ångra er. Och en sv måste ju alltid ha clips på när dom bannar eller reiver och om dom ska revive någon annan så ska man först se ett klipp. Så en sv är det alltid bra att ha klipp på såna som bryter regel brott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja men som sagt jag vill utveckla servern och rpn jag vill ta lite mer ansvar över servern och se till så alla sköter sig. Jag vill också bli servervakt för att ibland när folk lallar känner jag bara att jag vill kicka dom för att dom lallar och känner att jag vill testa på nnytt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det är när en som är sv och abusar sina perms t.ex reviver sig i scenario och bannar hela tiden och vill ha det för att dom ska kunna banna vem som helst och när dom vill. Och tycker verkligen inte att vi ska ha såna personer på denna fina server men såklart det finns. För ni som ger hos det här har eran till lit på hos och tycker det är fel om man gör så här för.

Top Bottom