10.Joppe | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Användarnamn: 10.Joppe

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum: 13 September 2023

Ange ditt Discordnamn: Kakan140/Alvinjs

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är snäll, opartiskt gällande support ärenden, Jag har en god ton i support m.m, jag är väldigt fokuserad osv. Jag gillar att hjälpa till, godkänna och neka ansökningar, jag tycker det är kul att läsa ansökningar!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det varierar, ibland 4-5 timmar per dag men det kan också vara mer eller mindre då jag har hockey träning 3 gånger i veckan, men jag lovar att jag kommer vara så aktiv jag kan!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem sedan ni startade rollspels servern "Avena Roleplay" Dock så har jag inte spelat så pass mycket för att jag har haft massor av matcher på hockeyn samt massor av prov i skolan.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag tycker verkligen att jag borde bli staff! Jag har varit staff en gång förut på Avena och även på några andra svenska RP-servrar. Jag har spelat länge, så jag vet ganska mycket om reglerna, servern och alla spelare. Jag kan hjälpa andra om de har problem eller frågor!
Jag är också bra på att prata med folk och lösa konflikter om det behövs. Jag kan ganska snabbt lugna ner situationer och försöka hitta en lösning som funkar för alla. När jag gör något så gör jag det med hela mitt hjärta. Jag lägger mycket tid och engagemang på det och försöker alltid lära mig nya grejer om det är något jag inte vet.
Jag trivs verkligen att jobba i team och vill hjälpa både staff-teamet och servern att bli en ännu bättre plats för alla!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är då att hålla servern under kontroll, jag ska banna/kicka/svbanna dem som ej följer Avenas-Regler, man ska å hjälpa till dem som skriver /report /help whatever och svara på dem frågorna de skriver ex /report kan jag få revive? då skriver jag "Visa mig klipp på varför du ska ha revive, annars blir de inge av! Rpa dig fram vid ej klipp. Man ska ta support-ärenden, hjälpa folk som behöver hjälp med olika saker och ting.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag skulle vara en jättebra staff på servern för att jag gillar att hjälpa till och lösa problem när folk har svårt med saker. Jag är bra på att hålla koll på reglerna och se till att alla spelar schysst och har roligt. Jag är också väldigt aktiv, så om någon behöver hjälp eller om något går fel så kan jag vara där snabbt. Jag tycker att det är viktigt att vara rättvis och snäll, men också att vara strikt när det behövs så att folk inte förstör för andra. Jag skulle också vara bra på att prata med nya spelare och visa dem runt på servern så att de känner sig välkomna.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag är stressad försöker jag att ta ett djupt andetag och tänka klart. Jag försöker inte bli arg eller panikslagen, utan istället fokusera på att lösa problemet steg för steg. Om det blir för mycket kan jag fråga någon för hjälp så att det blir lättare att hantera. Jag tycker det är viktigt att vara lugn och inte göra saker på impuls.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Olofssonog

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
65
Trofépoäng
6
Är född 2010-09-13, Blev lite fel så står att jag är född 2023...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom