Godkänd 02an | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

02an

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223242548/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014b477f34

Vad är din discord tagg? Eur0pa1

Vad är det för typ av avstängning? Anticheat

Vem var det som bannade dig? fiveguard

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt det kom helt från ingenstans jag har inte gjort något som jag vet bryter mot reglerna och om jag har gjort något fel så var det inte med mening jag har alltid försökt följa reglerna och bidra på ett bra sätt så det här var riktigt oväntat och jag förstår inte varför det hände

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag gick in i labbet efter jag hade plockat blad jag hade varit ute ett tag och samlat in det jag behövde sen tog jag mig dit för att fortsätta processen allt verkade som vanligt det var ingen drama eller något konstigt som hände jag gjorde bara det jag brukar göra sen helt plötsligt blev jag utkastad och när jag försökte logga in igen stod det att jag blivit bannad jag fattade ingenting

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker att bannen var felaktig för jag gjorde verkligen inget som borde bryta mot några regler jag gick bara in i labbet efter att ha plockat blad precis som jag brukar jag pratade inte med någon störde ingen och gjorde inget konstigt alls om jag på något sätt gjort fel så var det absolut inte med mening men just nu förstår jag verkligen inte vad jag skulle ha gjort fel det känns som att bannen kom helt utan anledning och jag hade gärna velat få en förklaring så jag vet vad som hände

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har inte blivit bannad någon annan gång

Hur hade du kunnat göra annorlunda? vet inte då de var så länge sen jag blev bannad så det är svårt att svara på

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom