Nekad 01melker | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01melker

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: 01melker

Vad är ditt namn i verkligheten? melker johansson

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2011

Ange ditt Discordnamn: realmelker01

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille som gillar spela fivem samt vara ute och vara med vänner , gillar spela fotboll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmer per dag ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan idag men har även varit medlem samt staff förut.

Varför ansöker du som staff på Avena? Många söker personalpositioner för att de vill vara med och utveckla och förbättra den servern och dess community. De kanske har spelat på servern länge och vill bidra med sina idéer eller kunskaper för att skapa en bättre upplevelse för alla spelare.

Några kanske har erfarenhet av att vara moderator eller administrator på andra servrar och vill använda sina färdigheter för att hjälpa till att hålla servern organiserad, rättvis och välkomnande.

En del söker jobb på en FiveM-server för att de verkligen brinner för rollspel och vill vara med och forma en mer levande och engagerande spelupplevelse för andra.

För andra kan det vara en chans att få erfarenhet av att arbeta med serveradministration och sköta tekniska aspekter av servern som inte bara handlar om att spela, utan att kunna lära sig om serverinställningar, modding eller support.

Det kan också vara för att få arbeta med likasinnade och ha roligt i en team-miljö. Att vara en del av personalteamet kan skapa en känsla av samhörighet.

Vad är din uppgift som Staff? som helper ska man underlätta för högre staffs samt banna/kicka dom som bryter mot reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer vara aktiv och inte vara korupt inom staff teamet.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar de lungt och om de är fler personer så mutar jag en och låter dom prata en och en.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom