Nekad đŸŽ€vicce🎀 | Servervakt Ansökan(v199o)

VĂ€lkommen till Avena!

Alla ansökningar tas hÀr pÄ forumet. Behöver du hjÀlp sÄ öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
TrofépoÀng
1
AnvĂ€ndarnamn: 🎀vicce🎀

Ditt namn: Vincent

Ange ditt födelsedatum: 31 Maj 2011

Ditt Discordnamn: vicce_1

Beskriv din dagliga aktivitet pĂ„ servern: Åker runt i min bil och hĂ€nger med vĂ€nner kanske Ă„ker och Ă€ter pizza dĂ„ och dĂ„ sen gĂ„r jag till jobbet o sen nĂ€r jag varigt pĂ„ jobbet sĂ„ Ă„ker jag hem och myser med frugan.

Hur lÀnge har du varit en Medlem pÄ Avena? Snart 2 Är tror jag

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad pÄ server? 8 gÄnger men yp 3 av dom Àr felaktiga

Varför ansöker du som servervakt pÄ Avena? Vill hjÀlpa till saffsen sÄ om du inte typ ser nÄt men jag gör de sÄ skickar jag klipp till saffsen sÄ fÄr dom göra jobbet sÄ Àr jag bara dÀr o hjÀlper till bara.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: dom ska bara va till o hjÀlpa dom riktiga staffsen typ om du inte har sÀtt vad som hÀnt men jag har de sÄ kan jag bara skicka klipp till saffen sÄ sjöter dom resten. sÄ jag Àr bara typ en lien med hjÀlpare.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? för jag vill underlÀtta lite för saffen gö de lie enklare för som sÄ ifall jag sÀt nÄtt dÄligt sÄ skickar jag klipp ill dom sÄ sjöer dom de.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt: abuse Àr att men typ ressar sina vÀnner i senarion eller sig sjÀlv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom