Nekad 樂 Erik | Medlemskap ansökning [Liamgalet]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

樂 Erik

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erik0004

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Svensson och han är uppväxt i en liten stad som heter Ystad och han har haft en tuff uppväxt och hans bror har bliv skjuten till döds och nu lever han på gatan som kriminell.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll Positiv och hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har lätt att bli sur. Svårt att glömma mitt förra liv. Svårt att säga nej till folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa reglerna och bidra med bra social RP och se till att folk trivs på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive i 1 månad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man medvetet väljer att agera på ett sätt som gynnar den andra personen ibland till och med på egen bekostnad för att skapa något gott, rättvist eller meningsfullt. eller Du kanske inser att du har rätt i sak, men ändå låter motparten "vinna" diskussionen för att bevara relationen eller undvika onödigt bråk.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att tänka om jag hade gjort det som jag gör just nu i verkligheten. Alltså att man spelar realistiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait: att man försöker få polisens uppmärksamhet. Eller VDM att man använder sin bil som ett vapen för att skada eller döda någon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer att berätta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom