Godkänd Toxic | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toxic

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: Toxic

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Queen2007/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Leif och Billy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-25 231637.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade runt och jag ber jätte mycket om ursäkt över det men kan ni snälla ta bort min ban för vill spela på Avena för jag tycker så mycket om den servern och förlåt för hur jag betedde mig på torget men blev ba arg för att ni tog bort min krim roll som ja har betalat för och att ni tog bort min medlems roll men kan ni snälla fixa så att jag får tbx min krim och medlem, JAG LOVAR ATT SKÄRPA MIG snälla eran server är legendarisk så snälla förlåt jag menar det verkligen!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag lallade runt på torget och körde på folk och sånt men jag ber om ursäkt över det för vill verkligen spela på eran server för tycker så mycket om den snälla kan jag få tbx min krimm och medlem's roll jag ska skärpa mig jag lovar!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig men men fattar inte varför jag blir perma bannad bara för det och förlåt över hur jag betedde mig vill verkligen spela på Avena för den är så rolig o köra på så snälla kan ni ta bort bannen och fixa så att jag är krim och medlem snälla!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 7 tidigare ban och jag har lyckats ta lärdom av det, och det jag gjorde nu ber jag hemskt mycket om ursäkt över!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle haft lämnat om jag kände mig arg än att hålla på o lalla runt som jag gjorde och jag ångrar det jätte mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår precis vad ni menar och jag ber om ursäkt!

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38

Alz_9