Godkänd Magne | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Magne

Medlem
Meddelanden
31
Trofépoäng
8
Användarnamn: Magne

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805520082/friends

Ditt Hex-ID eller BanID: 104668

Vad är din discord tagg? Magne

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? user222 (kan it skicka bild)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-27 182144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte joina ett gäng, han grabben lallade och gjorde alla jätte sura sen sa alla att han skulle gå, han lysnade inte när bossen sa åt han, sen hålde han in tutan som du såg i clippet, tänkte dag drömma men sen kom grabben som lalla med en golf klubba och var bara i kalsonger och döda mig och sprang i väg, efter det så vart jag revad och sprang efter och hämta en kompis som tänkte sjkuta han män det var en dålig i de sen slogg jag han och sa sluta lalla sen försökte jag springa där ifrån men han följde efter mig och slog mig så då slog jag tilbaks och vart bannad för lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för jag lalla inte, var seriös när jag sa till han och sluta alla i gänget sa åt han att sluta men det gjorde han inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är bara små bans, blivit bannad en gång i 10 dar för rdm och lall för jag råka kniv huga en som jag trodde våltagit min kompis så jag trodde det var han, sen hitta jag han som hadde gjort de och kniv huggde han utanför fängelset och pissade på han som antar var (lall)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kuna göra en report och snacka med staffsen och visa klipps och inte gå och ta hand om det själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? tror inte du kommer neka den, snälla un ban jag har haft jätte tråkit utan avena det är så jävla kul😊

Top Bottom