Godkänd Ludde12331 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde12331

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ludde12331

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? real_ludde

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2011

Berätta om din karaktär. Liam Andersson född och uppvuxen i Göteborg, i ett område där många valde fel väg i livet. Liam höll sig mest för sig själv och försökte hålla sig borta från problem, men växte upp snabbt och lärde sig klara sig själv tidigt. Liam har ett stort bil intresse, han gillar att meka och köra bil. Musik har också varit en trygg punkt, främst hiphop och äldre soul. Liam är lugn och eftertänksam, lojal mot de han litar på. Liam vill bygga ett stabilt liv kanske öppna en egen verkstad. Kommer till stan för en nystart och söker möjligheter att utvecklas.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Pålitlig, Problemlösare och Händig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Misstänksam, Stolt "Har svårt att be om hjälp när han behöver det" och Temperament.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och respektfullt RP, gillar att skapa bra spel med andra och bygger gärna upp min karaktär över tid.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare erfarenhet från andra svenska FiveM-servrar där jag spelat både civila och kriminella roller. Jag är van vid seriöst RP och att följa serverns regler och struktur.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha kul och inte för att vinna osv.

Vad är suntförnuft för dig? Tänka logiskt, tänka sig för innan man gör nått.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Suntförnuft, Copbait, Powergaming, Metagaming osv osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ha de bra.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom