Nekad Franken15 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken15

Medlem
Meddelanden
59
Trofépoäng
6
Användarnamn: Franken15

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579757944/

Ditt Hex-ID eller BanID: 893662

Vad är din discord tagg? Franken15

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-07 210932.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bröt mot en viktig regel som dem såg och att jag inte kunde bete mig och det kan jag säg att jag gjorde men aa mina kompisar i dc sa att jag skulle det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på min gocart och rdma lite folk och sen så gick jag på toaletten och efter det så kom jag tillabaks och åkte runt och då lallade jag ej men sen så gick jag och hämta en macka och när jag då kom tillbaks så var jag p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban (nej)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad i 30 dagar för att jag gjorde ett inbrott på securitas och tog dems vapen (ej dems tjänstevapen) och då såa hade jag ej någon gissla ingenting jag tig vapnerna och drog där ifrån och dem sa att jag skulle hoppa supp och jag gjorde det och där så skulle vi snacka om det och sen kom vi fram till att jag skulle bli bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle varit som en helt vanlig person och rp:a istället för att meta game med mina kompisar och dem sa att jag skulle göra det och jag gjorde ju det och jag skulle ha sagt att nej jag kommer inte fr jag älskar avena för det gör och att jag ej skulle åka runt och skjuta en person och slå personer och sånt

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom