Användarnamn: fisk69
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Johansson
Vad är ditt discord namn? F1sk69
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005
Berätta om din karaktär. Kristian Nilsson
Han hade en bra uppväxt men ändå arg och påväg in på den kriminella vägen
Han gillar bilar och innebandy
Han är glad och livlig men samtidigt arg och sur
hans framtidsplan är att bli krimnell och råna och tjäna mycket pengar
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, nyfiken, vaken mycket
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir arg lätt, jobbig, tar inte order så bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? en roligare och mer spänande rp server
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite på bygden och jättelite på xr
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte bara tänka på att vinna tex jag gör ett jag med bil jag är polis och det blir footjag då är det jätte tråkigt att ta ut en tazer och bara skjuta de e bara tråkigt för den andra motpartnern.
Vad är suntförnuft för dig? att man ska göra rimliga och smarta beslut i vardagen
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska var deskret som kriminell och ha mask på sig. vara respektfull i comunity. inte vdm folk
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är rolig
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Johansson
Vad är ditt discord namn? F1sk69
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005
Berätta om din karaktär. Kristian Nilsson
Han hade en bra uppväxt men ändå arg och påväg in på den kriminella vägen
Han gillar bilar och innebandy
Han är glad och livlig men samtidigt arg och sur
hans framtidsplan är att bli krimnell och råna och tjäna mycket pengar
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, nyfiken, vaken mycket
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir arg lätt, jobbig, tar inte order så bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? en roligare och mer spänande rp server
Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite på bygden och jättelite på xr
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte bara tänka på att vinna tex jag gör ett jag med bil jag är polis och det blir footjag då är det jätte tråkigt att ta ut en tazer och bara skjuta de e bara tråkigt för den andra motpartnern.
Vad är suntförnuft för dig? att man ska göra rimliga och smarta beslut i vardagen
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska var deskret som kriminell och ha mask på sig. vara respektfull i comunity. inte vdm folk
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är rolig