Godkänd Avenalaxen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Avenalaxen

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Avenalaxen

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Swewavelaxen

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktärs namn heter Olle och han är 21 år gammal med fattig och dåligt uppväxt I en fattigt och mycket farlig stadsdel.
Olle hade problem med pengar i sin familj och ville hjälpa till att skaffa pengar så han började tidigt med kriminalitet.
Han började göra med att tjuva och små kriminella saker. Men han med snabbt äldre och började med med att göra allvarliga brott som mord, rån och knarkhandel. Han är kaxig inte alls trevlig mot dem han inte känner men har är väldigt smart och visste hur han skulle göra i stressfulla situationer, han var också stark och snabb och skicklig på att lura och sno från folk.
Han är kall eftersom att han är lugn när han är i livshotande situationer och är inte rädd för någon.
Olle är ung men tuff han vill bli rik så han försöker allt han kan att skaffa pengar och leva det lyxiga livet han alltid vilja leva i.
Han letar alltid efter nya sätt att skaffa pengar och ha kul. Han har bara tre vänner från när han var liten som han litar på men är ändå försiktig när det handlar om pengar. Olles uppväxt var tragisk, han var alltid ensam i skolan tills han hoppade av för att börja med olagliga saker då han började att skaffa stora mängder av pengar. Han har suttit inne två gånger i sitt liv men aldrig lyckats från långa straff. Han gillar att köra bil och hänga med sitt gäng. Olle också är svår att få tag på då han alltid har sitt gäng vid sin sida och har inga planer på att leva lagligt och skaffa ett vanligt jobb och gillar det han gör.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart, stark och snabb

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär litar inte på någon, fattig och några vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har år av erfaranhet från andra spel och servrar och har mycket koll på regler och rollspel och kan också ha kul utan att förstöra eller göra rpn dålig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på nästan alla servrar och även andra spel. Jag har varit staff på centic och haft krim och medlem på både swewave och unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan vinna som t.ex ifall man blir rånad kan man inte bara slå han och springa iväg utan att man kan förlora vilket som är mer realistiskt.

Vad är suntförnuft för dig? att man inte bara går och slår folk utan anledning eller gör dumma val som man aldrig skulle göra i verkligheten utan att man spelar med mer realistisk rollspel som gör att spelet kan kännas som verklighet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM inte döda nån utan anledning VDM man använder sitt fordon som ett vapen. COPBAIT typ få polisen att se dig tex om du typ driftar eller börnar vid dom FEARRP typ om du blir rånad så ska dui rpa rädd. METAGAMING typ att information från andra personer som inte är i spelet får man inte använda NLR om man dör så ska man inte komma ihåg vad som hände COMBAT LOGGING typ om du blir rånad, då ska du inte lämna eller försöka ta dig undan. POWERGAMING man ska inte bara villa ha mycke pengar och alla bilar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat rp i flera år vilekt gör att jag har mycket kunskap och är ofta aktiv

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
Läser

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden