Nekad örban | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örban

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: örban

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194252303/

Ditt Hex-ID eller BanID: 167785

Vad är din discord tagg? 291i

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? kuzman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-11 222047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle visa upp en bil med en bug till en helper och en kompis som slutade i katastrof

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag köpte en Gta bil som jag sedan tog till sc styling och såg att den gick utrusta med vapen Jag utrustade den med vaperna för att kolla om dem faktiskt fungerade efter jag hade monterat dem testade jag och dem funkade sedan raporterade jag de till en kompis som vet var en helper han ber mig att stoppa den i bärgaren sedan ta ut en kopia till han som jag går med på eftersom att han ville se det sedan hoppar han in i bilen och jag tar ut 2 bilar till 1 till mig och 1 till min andra kompis som inte är helper och följer efter och det var helpern som började skjuta och sen började min andra kompis göra samma eftersom han trodde de va okej för att han som började skjuta var staff jag skjuter inte mycket själv och när jag ser att dem börjar döda folk så börjar jag köra där ifrån och lämnar bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En del av det var mitt fel eftersom att jag hittade bilen och utrustade den men jag kan inte ta ansvar för vad helpern och min andra kompis på servern gjorde Jag borde ha förstått vad som skulle ha hänt när jag gav dem denna makten trodde inte en staff medlem skulle börja skjuta folk. Jag antar inte att ni ska häva mitt straff direkt men ändå ge mig en andra chans och kanske göra straffet tids begränsat och lite lindrigare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men inte i några längre perioder

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde inte låtit någon annan köra bilen utan gått till en högre staff för att påriktigt lösa detta problemet och inte get bilen till någon halv seriös person som jag fick lära mig att det va efter händelsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom